Produktbild
Peter Hernon

Service Quality in Academic Libraries

Buch

Service quality is an issue separate from internal observations of effectiveness and efficiency, and cannot adequately be conveyed by output and performance measures. Considerations of service quality require librarians to regard management and the provision of service from an entirely new perspective- from the viewpoint of the library user, for whom the outcome of a trip to the library has far greater relevance than the institutions' outputs. This book examines service quality, identifies its essential elements (including electronic service delivery), and discusses ways in which it can be assessed quantitatively and qualitatively. Based on a… Mehr

CHF 166.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Altman, Ellen
  • ISBN: 978-1-56750-209-1
  • EAN: 9781567502091
  • Produktnummer: 1683093
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 204 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.5 cm 478 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 478

53 weitere Werke von Peter Hernon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.