Produktbild
Andreas Hepp

Deep Mediatization

Key Ideas in Media & Cultural Studies

Ebook (PDF Format)

Andreas Hepp takes an integrative look at one of the biggest questions in media and communications research: how digital media is changing society.Often, such questions are discussed in isolation, losing sight of the overarching context in which they are situated. Hepp has developed a theory of the re-figuration of society by digital media and their infrastructures, and provides an understanding of how profound today's media-related changes are, not only for institutions, organizations and communities, but for the individual as well. Rooted in the latest research, this book does not stop at a description of media-related change; instead, it r… Mehr

CHF 31.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-06489-7
  • EAN: 9781351064897
  • Produktnummer: 32713991
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'629 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 8 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Fotos, 6 schwarz-weiße Zeichnungen, 3 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Andreas Hepp is Professor for Media and Communications at the ZeMKI (Centre for Media, Communication and Information Research), University of Bremen, Germany.

71 weitere Werke von Andreas Hepp:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.