Produktbild
Beth (Hrsg.) Herbel-Eisenmann

Equity in Discourse for Mathematics Education: Theories, Practices, and Policies

Buch

Discourse practices warrant the attention of mathematics educators because discourse is the primary medium of education. Evidence about one's hopes or expectations can be found in discourse practice whether the goal is performance in mathematical procedures, creativity in problem solving, or a classroom environment that uses the diversity of voices as a resource. Language, through implicit and explicit action, is the medium of mathematical development and the medium through which equity and inequities are structured and sustained. Given this inherent connection between discourse and equity, this book focuses on: a) the ways in which the socia… Mehr

CHF 176.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Choppin, Jeffrey (Hrsg.) / Wagner, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4419-9588-9
  • EAN: 9781441995889
  • Produktnummer: 11205963
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 190 S.
  • Auflage: 2011
  • Reihenbandnummer: 54

Über den Autor


to follow

3 weitere Werke von Beth (Hrsg.) Herbel-Eisenmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.