Produktbild
Elizabeth (Hrsg.) Fennema

Mathematics Teachers in Transition

Ebook (PDF Format)

This book addresses the need of professional development leaders and policymakers for scholarly knowledge about influencing teachers to modify mathematical instruction to bring it more in alignment with the recommendations of the current reform movement initiated by the National Council of Teachers of Mathematics. The book presents: * theoretical perspectives for studying, analyzing, and understanding teacher change; * descriptions of contextual variables to be considered as one studies and attempts to understand teacher change; and * descriptions of professional development programs that resulted in teacher change. One chapter builds a… Mehr

CHF 25.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Nelson, Barbara Scott (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-49632-5
  • EAN: 9781136496325
  • Produktnummer: 14835474
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 448 S.
  • Plattform: PDF

13 weitere Werke von Elizabeth (Hrsg.) Fennema:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.