Produktbild
Elizabeth (Hrsg.) Fennema

Mathematics Classrooms That Promote Understanding

Ebook (EPUB Format)

Mathematics Classrooms That Promote Understanding synthesizes the implications of research done by the National Center for Research in Mathematical Sciences on integrating two somewhat diverse bodies of scholarly inquiry: the study of teaching and the study of learning mathematics. This research was organized around content domains and/or continuing issues of education, such as equity and assessment of learning, and was guided by two common goals--defining the mathematics content of the K-12 curriculum in light of the changing mathematical needs of citizens for the 21st century, and identifying common components of classrooms that enable stu… Mehr

CHF 56.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Romberg, Thomas A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-67649-0
  • EAN: 9781135676490
  • Produktnummer: 14832435
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'286 KB

13 weitere Werke von Elizabeth (Hrsg.) Fennema:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.