Produktbild
Jens Diehlmann

Automotive Management

Navigating the next decade of auto industry transformation

Buch

The authors point out the entire business orientated automotive value chain. With regard to the finance perspective these elements of the value chain are scrutinized chapter by chapter. Current trends in new mobility concepts, cross-industry strategic alliances as well as requirements for product launch, especially in the BRIC countries, are highlighted. The book provides the link between science and business practice in the automotive industry.

CHF 28.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Häcker, Joachim
  • ISBN: 978-3-11-048930-9
  • EAN: 9783110489309
  • Produktnummer: 20035272
  • Verlag: De Gruyter Oldenbourg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 268 S.
  • Masse: H24.0 cm x B17.0 cm x D1.4 cm 461 g
  • Auflage: 2nd ed
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 461

4 weitere Werke von Jens Diehlmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.