Produktbild
Michael Wolff

Television Is the New Television

The Unexpected Triumph of Old Media in the Digital Age

Buch

An honest guide to the changing media landscape, based on a clear-eyed evaluation of who really makes money and how. His conclusion: the Web, social media, and various mobile platforms are not the new television. Television is the new television.

CHF 31.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59184-813-4
  • EAN: 9781591848134
  • Produktnummer: 19329822
  • Verlag: Random House N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 224 S.

Über den Autor


MICHAEL WOLFF is the author of Burn Rate (1998) and The Man Who Owns the News (2008), among other acclaimed books. He has written about the intersection of media, technology, and business for more than 25 years, for many outlets including Vanity Fair, USA Today, New York Magazine, the Guardian, Adweek, and Newser.

83 weitere Werke von Michael Wolff:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.