Produktbild
Susanne Royer

Strategic Management and Online Selling

Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods

Ebook (PDF Format)

Focusing on Business to Customer (B2C) internet business, and on firms that offer intangible products and/or services that can be directly consumed via the world wide web, Strategic Management and Online Selling also covers immaterial products and online news information or home banking.Considering how firms with similar specific characteristics are able to realize competitive advantages, this topical book discusses an area of particular contemporary importance and increasing academic study.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-27045-3
  • EAN: 9781134270453
  • Produktnummer: 14828698
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'182 KB
  • Abbildungen: 22 schwarz-weiße Zeichnungen

10 weitere Werke von Susanne Royer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.