Produktbild
Michael (Hrsg.) Anderson

How Drama Activates Learning: Contemporary Research and Practice

Buch

How Drama Activates Learning: Contemporary Research and Practice draws together leaders in drama education and applied theatre from across the globe, including authors from Europe, North America and Australasia. It explores how learning can be activated when drama pedagogies and philosophies are applied across diverse contexts and for varied purposes. The areas explored include: history literacy, oracy and listening health and human relationships education science democracy, social justice and global citizenship education bullying and conflict management criticality digital technologies additional language learning Drawing on a range of theo… Mehr

CHF 143.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dunn, Julie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4411-3634-3
  • EAN: 9781441136343
  • Produktnummer: 14743279
  • Verlag: Bloomsbury 3PL
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D2.5 cm 635 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 635

Über den Autor


Michael Anderson is Associate Professor, Associate Dean and Head of Drama Education at the University of Sydney, Australia. Julie Dunn is Associate Professor of Drama and Applied Theatre at Griffith University, Australia.

70 weitere Werke von Michael (Hrsg.) Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.