Produktbild
Nancy (Hrsg.) Campbell

Feedback Matters

Current Feedback Practices in the EFL Classroom

Buch

This rich and varied collection of papers is concerned with feedback in the language learning context. Each chapter deals with a different aspect of the feedback process including peer feedback, online feedback, learner-centred feedback, feedback formulation as well as feedback on specific skill areas. With its blend of theoretical overviews, action research-based empirical studies and practical implications, it will be a valuable resource for all academics and practitioners concerned with generating feedback that matters.

CHF 56.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mercer, Sarah (Hrsg.) / Reitbauer, Margit (Hrsg.) / Schumm-Fauster, Jennifer (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-631-64316-7
  • EAN: 9783631643167
  • Produktnummer: 19228612
  • Verlag: Peter Lang
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D1.6 cm 378 g
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 378

Über den Autor


Margit Reitbauer, Nancy Campbell, Sarah Mercer, Jennifer Schumm Fauster and Renate Vaupetitsch are lecturers and teacher trainers at the Department of English Studies at the University of Graz (Austria).

1 weiteres Werk von Nancy (Hrsg.) Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.