Improving Learning Environments: School Discipline and Student Achievement in Comparative Perspective
            This book provides the first systematic comparative cross-national study of school disciplinary climates.
    
                                    CHF 82.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
                    V105: 
                    Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
                
            Produktdetails
Weitere Autoren: Velez, Melissa (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8047-7803-9
- EAN: 9780804778039
- Produktnummer: 12458810
- Verlag: Stanford Univ Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 337 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.2 cm x D2.3 cm 640 g
- Gewicht: 640
Über den Autor
            Richard Arum is Professor of Sociology and Education at the Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development at New York University. He is coauthor of Academically Adrift: Limited Learning on College Campuses (2011).Melissa Velez is a Senior Analyst in the Social and Economic Policy Division at Abt Associates, Inc.
        
                                        
7 weitere Werke von Richard (Hrsg.) Arum:
Bewertungen
Anmelden
 
                                                                        