Produktbild
Jennifer (Hrsg.) Lees-Marshment

Global Political Marketing

Ebook (EPUB Format)

There is increasing awareness of growing similarities in political marketing practices around the world. Global political marketing is a comprehensive analysis of why, how and with what affect parties use political marketing in a range of political systems - presidential, parliamentary, two and multi-party, and established and emerging democracies. Written by a team of 25 international expert authors, the volume explores the impact of systemic features such as the party and electoral system, analysing how parties use marketing through 14 detailed country studies. The book explores the notion that political marketing is used by parties to both… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Rudd, Chris (Hrsg.) / Stromback, Jesper (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-26139-9
  • EAN: 9781135261399
  • Produktnummer: 14831387
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'444 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 16 schwarz-weiße Abbildungen, 16 schwarz-weiße Zeichnungen, 48 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Jennifer Lees-Marshment is Senior Lecturer at the University of Auckland, New Zealand. Jesper Strömbäck is professor in Media and Communication and Lubbe Nordström Professor and Chair in Journalism at Mid Sweden University, where he is also research director at the Centre for Political Communication Research. Chris Rudd is Senior Lecturer in the Department of Politics at the University of Otago, New Zealand.

14 weitere Werke von Jennifer (Hrsg.) Lees-Marshment:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.