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William E. Smith

The Creative Power

Transforming Ourselves, Our Organizations, and Our World

Ebook (PDF Format)

Offers philosophical lens for helping leaders see the advantages of a more holistic approach to improving organizations. This book introduces the AIC (appreciation, influence, control) philosophy, model, and process of purpose-power relationships as a step in the evolution of organization and systems theory.

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Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-16209-3
  • EAN: 9781134162093
  • Produktnummer: 18404342
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 9'111 KB
  • Abbildungen: Four colour 16pp insert - 15 images supplies, 32 schwarz-weiße und 25 farbige Fotos, 30 schwarz-weiße Zeichnungen, 26 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


William E. Smith Ph.D. is a Director of Organizing for Development an International Institute (ODII).

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