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Dieter (Hrsg.) Thomä

Social Capital, Social Identities

From Ownership to Belonging

Buch

Social Capital belongs to the core repertoire of social theory. Its potential can be spelled out in the economic dimension of ownership and in the social dimension of belonging. Renowned scholars from philosophy, sociology, economics, and religious studies explore the competing notions of Social Capital in relation to trust, cooperation, and embeddedness, and scrutinize the Social Identity of humans as a showcase for distinction and association.

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Produktdetails


Weitere Autoren: Henning, Christoph (Hrsg.) / Schmid, Hans Bernhard (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-029280-0
  • EAN: 9783110292800
  • Produktnummer: 38900698
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D1.9 cm 518 g
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 518

Über den Autor


Dieter Thomä, St. Gallen, Switzerland; Hans Bernhard Schmid, Vienna, Austria; Christoph Henning, St. Gallen, Switzerland.

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