Produktbild
Krishna Kumar

Learning Physics Modeling with PhysX

Ebook (PDF Format)

In DetailIn this day and age, physics engines play a very critical role in the success of a sophisticated game. PhysX is a state-of-the-art cross-platform physics engine widely used by top game studios and developers. It contains all the physics-related components you will need and exploits the parallel-processing capability of modern GPUs as well as multi-core CPUs to make a game as physically-realistic as possible. This book will help you to program and simulate games by using PhysX 3.Learning Physics Modeling with PhysX helps you to master physics simulation using the PhysX Physics Engine from scratch. This is useful not only for game deve… Mehr

CHF 25.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84969-815-3
  • EAN: 9781849698153
  • Produktnummer: 28344943
  • Verlag: Packt Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 104 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'478 KB

64 weitere Werke von Krishna Kumar:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.