Produktbild
Günter (Hrsg.) Bamberg

Agency Theory, Information, and Incentives

Ebook (PDF Format)

Agency Theory is a new branch of economics which focusses on the roles of information and of incentives when individuals cooperate with respect to the utilisation of resources. Basic approaches are coming from microeco­ nomic theory as well as from risk analysis. Among the broad variety of ap­ plications are: the many designs of contractual arrangements, organiza­ tions, and institutions as well as the manifold aspects of the separation of ownership and control so fundamental for business finance. After some twenty years of intensive research in the field of information economics it might be timely to present the most basic issues, questions,… Mehr

CHF 106.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Spremann, Klaus (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-75060-1
  • EAN: 9783642750601
  • Produktnummer: 37195989
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 533 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1987

2 weitere Werke von Günter (Hrsg.) Bamberg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.