Produktbild
Richard E. Caves

Creative Industries

Contracts between Art and Commerce

Buch

This book explores the organization of creative industries, including the visual and performing arts, movies, theater, sound recordings, and book publishing. In each, artistic inputs are combined with other, ShumdrumS inputs. But the deals that bring these inputs together are inherently problematic: artists have strong views; the muse whispers erratically; and consumer approval remains highly uncertain until all costs have been incurred.

CHF 52.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-674-00808-3
  • EAN: 9780674008083
  • Produktnummer: 19385469
  • Verlag: Harvard University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.6 cm x D3.2 cm 598 g
  • Abbildungen: None
  • Gewicht: 598

9 weitere Werke von Richard E. Caves:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.